turbologic - locatie noua
ÎNCHIDE X

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand in continuare va exprimati acordul pentru folosirea cookie-urilor. Pentru a multe detalii despre cookie-uri dati click aici aici. Pentru a inchide acest banner dati click aici.

ÎNTREBARI FRECVENTE
ÎNTREBARI FRECVENTE

INFORMAȚII GENERALE

Pentru nelămuriri cu privire la proceduri de lucru, modalități de plată sau alte elemente generale vă rugăm să consultați secțiunea de întebări frecvente. Încercăm, prin intermediul acestei pagini, să vă oferim unele răspunsuri imediat astfel încât să puteți determina dacă serviciile noastre vi se adresează sau în cazurile în care nu știți cum să procedați.

Cui se adresează serviciile Turbo Logic?

Serviciile noastre se adresează atât persoanelor fizice cât și persoanelor juridice sau service-urilor auto. Vindem sau recondiționăm turbosuflante pentru autoturisme, camioane, utilaje și/sau motoare industriale.

Care este prețul pentru recondiționarea unei turbosuflante?

Calcularea prețului corect pentru recondiționarea turbosuflantelor se realizează automat, în urma evaluării de specialitate în baza unei proceduri care însumează toate costurile de manoperă, cu piesele utilizate în procesul de recondiționare și profitul societății. În cazul partenerilor, la suma acestora se aplică discount-ul aferent.

Prețul unei recondiționări variază în funcție de tipul turbosuflantei, motorul pe care aceasta este instalată, defecțiunile constatate și operațiile necesare în procesul de recondiționare.

Oferta de preț poate sa varieze între 600 – 1300 LEI + TVA.

ATENȚIE! Preturile sunt orientative, acestea fiind stabilite în urma constatării de specialitate!

Care este prețul de achiziție al unei turbosuflante noi/originale?

Pentru a  vă putea transmite o ofertă de preț corectă, vă rugăm să ne comunicați CODUL ORIGINAL de turbosuflantă sau datele de identificare ale mașinii.

Ne puteți contacta telefonic la nr. 0372 77 88 99, via email pe adresa secretariat@turbologic.ro sau prin intermediul sistemului de suport online, echipa noastră fiind la dispoziția dumneavoastră în fiecare zi, între orele 08:00 – 17:00 de luni până vineri.

După preluarea acestor date, în cel mai scurt timp posibil, vă vom transmite oferta de preț telefonic sau via e-mail.

Sunt obligat să îmi demontez/montez turbosuflanta într-un service autorizat RAR?

Pentru a beneficia de garanția serviciilor Turbo Logic, operațiunea de montare/demontare a turbosuflantei noi/recondiționate trebuie realizată într-un service autorizat RAR.

Care este procedura în cazul în care doresc să recondiționez turbosuflanta de pe mașină?

Vă rugăm să vă adresați inițial unui service cu tradiție, autorizat RAR pentru demontarea turbosuflantei.

Împachetați turbosuflanta și componentele adiționale, cu materiale de protecție, astfel încât să vâ asigurați că nu suferă nicio defecțiune în timpul transportului și că nu curge ulei sau alte lichide din aceasta. Recomandăm să marcați coletul ca fiind FRAGIL! Acesta se poate aduce personal la punctul nostru de lucru din Târgu Mureș, Str. Duzilor, Nr. 2 sau se poate livra cu una din companiile de curierat național.

 

Partenerii Turbo Logic beneficiază de transport gratuit pe toate zonele de acoperire a companiilor de curierat cu care Turbo Logic are un contract de colaborare. Pentru cazurile în care partenerul Turbo Logic se află în afara zonei de acoperire a companiei de curierat, costurile de transport pentru kilometrii suplimentari cad în sarcina partenerului.

După livrare, turbosuflanta este preluată, iar Turbo Logic va emite o comandă de lucrări/contract de servicii în care se înregistrează datele clientului și ale turbosuflantei. Acest document este remis clientului/partenerului în vederea acceptării operațiunilor de evaluare de specialitate. După semnarea contractului de servicii, acesta se proceseaza urmând evaluarea de specialitate în cadrul căreia inginerii Turbo Logic evalueză turbosuflanta defectă și emit un document denumit fișă de constatare, care împreună cu departamentul de vânzări generează oferta de preț cu următoarele caracteristici:

-       Datele clientului

-       Datele turbosuflantei

-       Reclamația clientului

-       Constatarea de specialitate care conține:

  • Piesele defecte
  • Material fotografic cu piesele defecte
  • Cauzele defecțiunilor
  • Explicații tehnice de specialitate
  • Soluții posibile pentru remedierea cauzelor care au dus la defecțiunea turbosuflantei

-       Oferta financiară

-       Termenul estimativ de finalizare

În cazul în care clientul/partenerul acceptă oferta, aceasta se proceseaza, turbosuflanta intrând în procedura de recondiționare.

La finalizarea lucrărilor, clientul/partenerul este informat de status-ul lucrării, se emit toate documentele aferente și se livreaza turbosuflanta cu firma de curierat preferată sau se solicită clientului ridicarea de la punctul de lucru al Turbo Logic.

 

Achitarea sumelor aferente lucrărilor executate se realizează în funcție de procedura stabilită cu fiecare client în parte.

Cât durează să intru în posesia turbosuflantei (recondiționată/originală) pe care am achiziționat-o de la dumneavoastră?

În cazul în care doriți să achiziționați o turbosuflantă, dacă aceasta nu este disponibilă în stoc, termenul de livrare este intre 48 – 72 h din momentul confirmării comenzii ferme de achiziție, dacă se probează plata avansului aferent comenzii.

Care este durata unei recondiționări?

Timpul necesar pentru o recondiționare variază în funcție de problemele determinate în cadrul evaluării de specialitate și disponibilitatea pieselor necesare. În general, lucrările de recondiționare a turbosuflantelor durează între 24 – 72 de ore, din momentul în care avem acordul dumneavoastră pentru efectuarea  reparației.

Cât costă diagnosticarea?

Diagnosticarea costă 50 LEI + TVA, dar se plătește doar în cazul în care este refuzată oferta de preț.

Serviciul este acordat GRATUIT partenerilor Turbo Logic.

Cum se efectuează plata în cazul în care doresc să achiziționez o turbosuflantă nouă/originală?

Se achită un avans de 40% din suma totală în momentul în care se acceptă comanda fermă de achiziție. Diferența de plată trebuie achitată la livrarea turbosuflantei, conform termenelor de plată agreate.

Cum se efectuează plata în cazul în care se recondiționează turbosuflanta de pe mașina mea?

Plata se realizează după finalizarea lucrărilor. Aceasta se poate efectua numerar, cu card bancar, ramburs la curier in momentul livrării turbosuflantei, cu ordin de plată confirmat înainte de livrare sau cu alte instrumente de plată agreate.

Ce garanție îmi oferiți pentru o turbosuflantă recondiționată?

Garanția este 12 luni, fără limită de KM.

Puteți opta pentru garanție extinsă la 18 luni, iar în acest caz se plătește o taxă suplimentară de 200 LEI + TVA.

Ce garanție oferiți pentru o turbosuflantă nouă/originală?

Garanția este 12 luni, fără limită de KM.

Dacă recondiționez turbosuflanta de pe mașină sau achiziționez o piesă nouă/originală sau recondiționată, sunt necesare și alte verificări la masina?

Înainte de montarea unei turbosuflante noi sau recondiționate, este OBLIGATORIU să vă asigurați că service-ul auto unde se realizează montajul, inițial elimină cauzele care au dus la defecțiunea turbosuflantei, iar apoi respectă întocmai instrucțiunile de montaj din certificatul de garanție emis de Turbo Logic.

Pentru cazurile în care s-a emis un buletin de service aferent codului de turbosuflantă în cauză, este obligatoriu să se respecte instrucțiunile din respectivul buletin de service, pentru evitarea defecțiunii turbosuflantei noi/recondiționate.

Garanția se acordă numai în condițiile în care, pe lângă instrucțiunile standard de montaj, s-au respectat și instrucțiunile din buletinul de service, acolo unde este aplicabil.

X

Error