Acest site foloseste cookie-uri. Navigand in continuare va exprimati acordul pentru folosirea cookie-urilor. Pentru a multe detalii despre cookie-uri dati click aici aici. Pentru a inchide acest banner dati click aici.

Buletine de service

BS-101/2015 -  
Turbosuflante PSA 1.6 Hdi > 2004

Turbosuflantele 1.6 Hdi, începând cu anul de fabricație 2004, montate pe mărcile Citroen, Peugeot, Ford, Volvo, Mazda, Mini și Fiat necesită o atenție sporită, datorită problemelor cu care se confruntă motoarele pe care acestea sunt montate. Depuneri semnificative de calamină care pot bloca în unele zone canalele de ungere ale turbosuflantei sau înfundarea sitei de ulei montată special pe aceste tipuri de motoare pot duce cu ușurință la griparea și, implicit, distrugerea turbosuflantei. Vă rugăm să acordați o atenție sporită la montajul unei turbosuflante noi sau recondiționate pe un astfel de motor. Instrucțiunie de mai jos vă vor ajuta să evitați distrugerea ulterioară a turbosuflantei.

Loc. Cristești, Str. Principală, Nr. 806  
Jud. Mureş, 547185, România

 

Buletin de Service

BS-101/2015

APLICABILITATE

Citroen, Peugeot, Ford, Volvo, Mazda, Mini, Fiat

CODURI TURBOSUFLANTĂ

  • 753420-5005S, 753420-5006S, 753420-0002, 753420-0003, 753420-0004, 753420-0005, 753420-0006
  • 762328-5002S, 762328-5003S, 762328-0001, 762328-0002
  • 49173-07502, 49173-07507, 49173-07508

VĂ RUGĂM SĂ CITIȚI CU ATENȚIE ÎNAINTE DE MONTAREA UNEI TURBOSUFLANTE NOI SAU RECONDIȚIONATE

Aceste instrucțiuni sunt considerate critice datorită ratei foarte mari de revenire în service a acestor modele specifice de turbosuflante produse pentru grupul PSA. Nerespectarea acestor instrucțiuni de montaj duce automat la pierderea garanției!

 

  • Din experiența acumulată până în prezent, am constatat că depunerile de carbon sunt dificil de înlăturat și aceasta duce la o defecțiune ulterioară a turbosuflantei noi sau recondiționate
  • Turbosuflantele noi sau recondiționate din modelele de mai sus se vor instala numai utilizând garnituri noi și o conductă aductoare de ulei nouă, respectând întocmai indicațiile furnizate în continuare

Defecțiunea turbosuflantei este influențată de factori externi de cele mai multe ori. Pentru prevenirea defecțiunii ulterioare a turbosuflantei, este obligatoriu să respectați următoarele instrucțiuni:

  1. Conducta aductoare de ulei și șuruburile de ungere trebuie schimbate cu unele noi;
  2. Se va verifica conducta de descărcare a uleiului din turbosuflantă. Se va curăța dacă este necesar (în cazul în care turbosuflanta s-a defectat din cauza ungerii defectuoase, conducta trebuie schimbată cu una nouă);
  3. Pompa de ulei trebuie verificată (în cazul în care turbosuflanta s-a defectat din cauza ungerii defectuoase, pompa de ulei trebuie schimbată cu una nouă);
  4. Sorbul de ulei trebuie curățat (în cazul în care turbosuflanta s-a defectat din cauza ungerii defectuoase, sorbul trebuie înlocuit cu unl nou);
  5. Verificați ca motorul să aibă instalate ultimul model de sorb și tijă de verificare a nivelului de ulei;
  6. Radiatorul de răcire a uleiului și filtrul aferent trebuie curățate;
  7. Intercooler-ul se va demonta și curăța;
  8. Conductele de admisie/evacuare se vor verifica să nu fie fisurate sau blocate și se vor curăța;
  9. Se vor verifica catalizatorul/FAP să nu fie blocate. În cazul mașinilor dotate cu filtru de particule se va realiza regenerarea statică conform instrucțiunilor producătorului;
  10. Pompa de vacuum se va demonta și verifica – curățați/schimbați dacă este necesar;
  11. Se vor înlocui uleiul și filtrul de ulei cu unele noi;
  12. Verificați eventualele scurgeri la garniturile inelare ale injectoarelor – schimbați-le cu unele noi originale dacă este cazul;

Vă rugăm să verificați debitului de ulei astfel:

  • Montați turbosuflanta pe motor, cu poziționarea conductei de descărcare a uleiului într-un recipient curat;
  • Porniți motorul și lăsați-l să funcționeze la relanti pentru 60 de secunde, apoi optiți motorul;
  • Măsurați cantitatea de ulei din recipient. 60 de secunde de rulare la relanti ar trebui să producă cel puțin 0.3L de ulei
  • Repetați testul de 2-3 ori pentru a vă asigura că debitul de ulei este corect;
  • Pe parcursul acestui test, nu lăsați nivelul de ulei să coboare sub minim!;

Turbo Logic nu poate fi ținută răspunzătoare pentru orice caz în care o turbosuflanta nouă sau recondiționată, furnizată de societatea noastră, nu este montată conform instrucțiunilor de montaj din certificatul de garanție și a celor descrise în prezentul buletin de service!

X

Error